דוגמא לקמפיין חבר מביא חבר בחברת קורנית דיגיטל – פורסם על ידי מירב ששון עזריאל / יעקב רוזן
קורנית דיגיטל-קמפיין חבר מביא חבר 2018
משתפת אתכם בקמפיין שעשינו השבוע ויצר באז רציני בארגון.
דבר ראשון לקחנו זוגות שהביאו חברים וצילמנו כאלו שהסכימו לקחת חלק בקמפיין. יומיים לפני הקמפיין יצא טיזר בו כתוב
Who will be the next couple
שעורר התעניינות רבה בארגון...
**מאמר זה פורסם בספר " לגייס את הטובים ביותר מאת יעקב רוזן " ומוצג כאן באישורו.
לקבלת מידע על סדנאות AI מתקדמות לחצו כאן: www.hrd.co.il
הדוגמא לקוחה מפוסטים שונים בפייסבוק (ובאישורם) ומהתכתבות עם מנהלי גיוס. פורסם על ידי מירב ששון עזריאל **
היה חשוב לנו להראות שני דברים בקמפיין:
כמה כיף להמליץ על חברים לעבוד איתם ולתרום לוייב הארגוני
וגם שהעלנו את הבונוס משמעותית.
ביום הקמפיין שמנו בכל החברה שלטים עם תמונות של הזוגות , רול אפ בכניסה לכל בנין,
יצא מייל לכל החברה המסביר איך מגישים חברים דרך האתר ואיך לשתף במדיה.
על כל שולחן היה קאפקייקס לפתוח בכיף את הבוקר
ומשחק ששמנו על השולחן שבו העובדים היו צריכים לחבר בין הזוגות שמופיעים
בפוסטרים ולשלשל בתיבה בקפיטריה ולהשתתף בהגרלה הנושאת פרס לזוג.
נרשמה התלהבות בארגון! הקמפיין היה גלובלי ונעשה גם בשלוחות בחו"ל.
מוזמנים לצפות בתמונות.